Terugblik bestuursjaar ’14-’15

Terugblik bestuursjaar 2014-2015

Graag zouden wij terug willen blikken op een fantastisch mooi bestuursjaar. Het is met zekerheid te zeggen dat we hier met zijn allen met een grote glimlach op terug kunnen kijken.

We begonnen ons bestuursjaar natuurlijk met de officiële installatie op de ALV die plaatsvond op 12 maart 2014, waarna wij ons officieel het bestuur van Sv. Young Financials mochten noemen.

De periode voor het einde van het studiejaar volgepland met allerlei activiteiten. Als eerste was het natuurlijk weer tijd voor de voorjaarseditie van het sponsorendiner, dit jaar georganiseerd bij de Treeswijkhoeve. Dit was wederom een groot succes! Natuurlijk was het daarna tijd voor een feest ter ere van het drie jarig bestaan van onze mooie studievereniging! Dit was –hoe kan het ook anders- een erg mooi feest.

Begin mei was het tijd voor het gala dat wij samen met Topsy en BGE hadden georganiseerd. Dit was een erg geslaagde avond. Nog geen maand later was het alweer tijd voor de KPMG beachparty. Deze dag stond in het teken van sport en spel, met aaneengesloten een kennisquiz.

Zoals ieder jaar was het in juni ook weer tijd voor het BAS-diner. Hierbij komen alle bestuurlijk actieve studenten van Fontys bij elkaar om samen te genieten van een hapje en een drankje.

Natuurlijk stond de zomer van 2014 in het teken van het WK voetbal. Aangezien onze leden zeer fanatiek zijn, werd er een poule georganiseerd. De spanning steeg tot grote hoogte!

Het nieuwe studiejaar begon zoals altijd met de introductieweek. Een week die in het teken stond van feest, nog meer feest en kennismaking met de nieuwe studenten. Zoals altijd een groot succes!

Het najaar was zoals altijd gevuld met zowel inhousedagen als natuurlijk de najaarseditie van het sponsorendiner. Dit keer georganiseerd bij Boreas te Heeze.

Het jaar werd goed afgesloten met, natuurlijk, een goed feest. The Redeffect is een druk bezocht feest waarbij alle opbrengsten worden gedoneerd aan 3FM serious request. Dit jaar is er maarliefst €590,- opgehaald! De perfecte afsluiting voor het jaar!

Op 23 maart 2015 was het alweer tijd voor de jaarlijkse ALV. Hierin werden wij als bestuur allemaal eervol gedechargeerd.

Graag willen wij middels dit artikel iedereen hartelijk bedanken voor het mooie jaar dat we hebben gehad!

Door onze commissaris externe betrekkingen:

Namens bestuur 2014/2015,

Inge Bisseling

Bestuursuitje

Op 23 mei jl. vond het besturenuitje plaats. Het nieuwe bestuur nam het oude bestuur mee om ze te bedanken voor hun inzet van het afgelopen bestuursjaar.

Vroeg in de middag werd er verzameld in het mooie nostalgische Gemert bij de Heeren van Ghemert. Toen iedereen op locatie was kon het avontuur beginnen. De dag begon met een Escaperoom. Dit is een spel waarbij je “opgesloten” wordt en binnen 60 minuten alle puzzels moet oplossen, codes moet kraken en een uitweg moet zien te vinden. Als eerst ging het oude bestuur en hen is het helaas niet gelukt om binnen de tijd de code te kraken. Vol enthousiasme kwamen ze terug en was het de beurt aan het nieuwe bestuur. Ook zij bogen zich over moeilijke opgaven maar slaagde er helaas ook niet in om binnen één uur de code te kraken.

Nadat de groep weer was samengevoegd werd er flink nagepraat over alle moeilijke raadsels en opgaven die niet gelukt waren.

Al snel daarna was het tijd om de spullen te pakken voor de volgende activiteit. Paintballen! Op locatie stond de barbecue al klaar voor ons zodat we eerst nog even onze magen konden vullen, waarna we in pakken werden gehesen om een potje paintball tegen elkaar te spelen. De teams waren duidelijk: oud bestuur tegen het nieuwe bestuur. Het paintball avontuur bracht hilarische taferelen met zich mee en de nodige blauwe plekken.

Na het paintballen was het tijd om op te frissen en om nog gezellig een afsluitend drankje in Eindhoven te doen.

Het nieuwe bestuur wil nogmaals het oude bestuur hartelijk bedanken voor hun inzit, en natuurlijk voor het bijwonen van dit mooie uitje.

Van onze penningmeester:

Karlijn Verhofstad