11 oktober 2019

ANB

Over ANB

Administratie- en Adviesburo Noord-Brabant B.V. Zo heet het officieel. Maar zeg maar gewoon dat je werkt bij ANB. Zo kennen ondernemers ons. Deze naam wordt al gebruikt sinds de oprichting in 1976, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een volwaardig accountantskantoor. ANB is een professional op het gebied van financiële administratie en loon- en salarisadministratie. Maar ook zijn onze medewerkers vraagbaak, adviseur en sparringpartner. Als een betrokken dienstverlener die weet wat haar klanten beweegt. Dat is ANB.

 

Financiële administratie

Bij de financiële administratie werk je voor de meest uiteenlopende klanten. De ene keer voor een medisch centrum, de andere keer voor de tabaks- en gemaksbranche. Vandaag werk je bij ons op kantoor voor een ZZP’er, morgen op locatie bij een internationaal opererend techniekbedrijf. Je verzorgt voor ondernemers hun administratie, jaarrekeningen en belastingaangiften. Maar je voorziet hen ook van fiscaal en bedrijfseconomisch advies. Daarvoor moet je hen goed leren kennen en daarom heb je bij ANB al heel snel contact met de klant.

 

Loon- en salarisadministratie

Op de loon- en salarisadministratie worden de lonen van zo’n 22.000 medewerkers verwerkt. Ook hier geldt dat zij in vele verschillende branches werkzaam zijn. Het is jouw verantwoordelijkheid om de loonstroken van jouw klanten foutloos op te stellen. Hierbij komt natuurlijk veel wet- en regelgeving kijken. Per CAO gelden ook andere regels, die je moet doorvoeren in de administratie. Je hebt veel contact met klanten. Maandelijks leveren zij mutaties aan die meegenomen dienen te worden in de verloning en voor vragen op het gebied van de salarisadministratie zullen ze bij jou aankloppen.

 

Wat kan ANB jou bieden?

Bij ANB werken zo’n 45 werknemers. Wij zijn dus een klein kantoor met korte lijnen. Jouw input wordt zeer op prijs gesteld en serieus genomen. Vele van onze medewerkers hebben al veel ervaring opgebouwd, maar er werken ook mensen die pas sinds kort actief zijn binnen de financiële – en/of salarisadministratie. Zij ondersteunen elkaar en houden elkaar scherp.

 

Wanneer je start bij ANB zal je gecoacht worden door een van onze medewerkers. Je zult hem of haar ondersteunen en op termijn bouw je jouw eigen klantenbestand op. Toch blijf je te allen tijde een echte teamspeler: bij ANB werken we samen om de klant de hoogst mogelijke kwaliteit te bieden. Dit doel probeert ANB ook te bereiken door haar medewerkers de mogelijkheid te bieden om opleidingen en/of cursussen te volgen. Zo verrijken PDL en VPS jouw kennis op het gebied van loon- en salarisadministratie en kun je de opleidingen SPD en Fiscaal Recht en Economie volgen om je accountancy en fiscale kennis te verbeteren.

 

Solliciteren bij ANB

Denk jij dat jij goed bij ANB past? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar Ruud Schipper (schipper@anb.nl). Wanneer wij het gevoel hebben dat jij een mooie bijdrage kunt leveren aan ANB, dan zullen we je uitnodigen voor een gesprek met een toekomstige collega. In dit gesprek hebben we het natuurlijk over ANB en jouw sollicitatiebrief en CV, maar jouw persoonlijkheid vinden we net zo belangrijk! Wanneer we beiden na dit gesprek nog enthousiast zijn, zullen we je uitnodigen voor een tweede gesprek en hoor je spoedig of je een contract aangeboden krijgt.

 

Kijk voor specifieke vacatures op www.werkenbijanb.nl.