11 oktober 2019

ANB Accountants/Adviseurs B.V.

Over ANB Accountants/Adviseurs B.V.
ANB Accountants/Adviseurs B.V. Zo heet het officieel. Maar zeg maar gewoon dat je werkt bij ANB. Zo kennen ondernemers ons. Deze naam wordt al gebruikt sinds de oprichting in 1976, maar inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een volwaardig accountantskantoor. Sinds kort zijn wij gevestigd in ons gloednieuwe kantoor in Eindhoven waar wij met 50 medewerkers werkzaam zijn. Vanuit de disciplines accountancy, salaris en personeel ontzorgen wij werkgevers in de breedste zin van het woord. Wij staan hierbij naast de ondernemer en kijken samen met hem naar het benutten van kansen en mogelijkheden op financieel en fiscaal gebied. Dat is ANB.
Lijkt het je leuk om aan te sluiten bij ons team?

Wat kan je verwachten van de Accountancy afdeling?
Bij de afdeling Accountancy werk je voor de meest uiteenlopende klanten. De ene keer voor een fysiotherapeut, de andere keer voor de tabaks- en gemaksbranche. Vandaag werk je bij ons op kantoor voor een ZZP’er, morgen op locatie bij een internationaal opererend productiebedrijf. Je verzorgt voor ondernemers hun administratie, jaarrekeningen en belastingaangiften. Maar je voorziet hen ook van fiscaal en bedrijfseconomisch advies. Daarvoor moet je hen goed leren kennen en daarom heb je bij ANB al heel snel contact met de klant.

Wat kan ANB jou bieden?
Bij ANB werken zo’n 50 werknemers. Wij zijn dus een klein kantoor met korte lijnen. Anderzijds zijn wij groot genoeg om voldoende kennis in eigen huis te hebben. Jouw input wordt zeer op prijs gesteld en serieus genomen. Vele van onze medewerkers hebben al veel ervaring opgebouwd, maar er werken ook mensen die pas sinds kort actief zijn binnen de accountancy, salarisadministratie en HR. Zij ondersteunen elkaar en houden elkaar scherp.

Wanneer je start bij ANB zal je gecoacht worden door een van onze medewerkers. Je zult hem of haar ondersteunen en op termijn bouw je jouw eigen klantenbestand op. Toch blijf je te allen tijde een echte teamspeler: bij ANB werken we samen om de klant de hoogst mogelijke kwaliteit te bieden. Dit doel probeert ANB ook te bereiken door haar medewerkers de mogelijkheid te bieden om opleidingen en/of cursussen te volgen. Zo kun je de opleidingen SPD, Fiscaal Recht en Economie en Accountancy volgen om je accountancy en fiscale kennis te verbeteren!

Interesse gewekt? Mooi!
Denk jij dat jij goed bij ANB past? Neem dan contact op met Loes Heuvelman! Dit kan via de mail: akkermans@anb.nl of telefonisch via 088-2555695.

Kijk voor specifieke vacatures op www.werkenbijanb.nl.