Introductie bestuur ’15-’16

Andrea

Mijn naam is Andrea Schmitz. Ik ben 23 jaar en woon in Munstergeleen. Momenteel zit ik in het derde jaar van de opleiding Fiscaal Recht & Economie. Komend jaar zal ik de nieuwe voorzitter van onze mooie studievereniging Young Financials zijn. Hiervoor ben ik met veel plezier lid geweest van de activiteitencommissie.  In mijn vrije tijd houd ik ervan om leuke en gezellige dingen te doen met vrienden. Indien jullie verbeteringen voor ogen hebben, vragen en opmerkingen hebben of gewoon praatje willen maken spreek mij gerust een keer aan.

Samen met Jeroen, Janne, Karlijn, Inge en Anne ga ik er voor de volle 100% voor komend jaar en ik verwacht dat wij samen met onze leden een geweldig jaar vol mooie activiteiten neer gaan zetten, waarin studievereniging Young Financials zal floreren!

Anne

Ik ben Anne Lemmens, 20 jaar en kom oorspronkelijk uit Bergeijk. Ik zit in het derde jaar van de opleiding Accountancy. Het komende bestuursjaar ben ik commissaris externe betrekkingen van studievereniging Young Financials. Deze functie zal ik samen met Inge Bisseling vervullen. Ik vind het erg leuk om mijn vrije tijd door te brengen met vrienden. Voor vragen, opmerkingen of gewoon een leuk praatje kun je me altijd aanspreken!

Janne

Eindelijk mag ik een stukje schrijven voor de Young Financial, dus ik zal mijn creativiteit er eens flink op los laten gaan! Het belangrijkste is dat jullie na het lezen van dit stukje mij een beetje beter hebben leren kennen. Mijn naam is Janne Zegers, ik ben 21 jaar oud en ik woon samen met mijn ouders in het mooie dorpje Zeeland (Noord-Brabant). Momenteel zit ik in het derde jaar van de opleiding Accountancy. In bestuursjaar 2015-2016 vervul ik de functie van secretaris. Daarnaast ben ik voorzitster van de activiteitencommissie, dus leuke suggesties voor een goed feest zijn altijd welkom.

Naast dat ik natuurlijk op weg ben om een titel te bemachtigen, RA dan wel AA, ben ik momenteel ook al in het bezit van een andere titel. Er zijn namelijk twee kinderen die mij Tante Janne mogen noemen! In mijn drukke leven moet ik ook nog af en toe tijd vrij maken voor mijn paard. Paardrijden doe ik al vanaf mijn 8e en ik hobbel niet zo maar wat rond, maar ik rijd in het weekend ook wedstrijden. Natuurlijk besteed ik ook graag mijn vrije tijd met vriendinnen en drink ik graag een lekkere borrel! Ik hoop in dit bestuursjaar veel nieuwe mensen te leren kennen, mijzelf persoonlijk verder te ontwikkelen en veel leuke activiteiten mee te mogen maken! Tijdens deze activiteiten zie ik jullie graag terug!

Karlijn

Mijn naam is Karlijn Verhofstad, ik ben tweede jaar accountancy student. Mij is gevraag of ik de functie van penningmeester in het bestuursjaar 2015-2016 wil bekleden. Dit leek me erg leuk en ook heel leerzaam vandaar dat ik deze uitdaging ben aangegaan. Buiten mijn studie houd ik me bezig met volleybal bij VC Were-di.

Buiten het sporten zorg ik binnen die vereniging ook voor de PR. Ik ben woonachtig in het pittoreske Gemert waar ik samen woon met twee vriendinnen van me.

Ik hoop dat dit jaar vooral een leuk en leerzaam jaar zal worden waarbij ik kan bijdragen aan het bestaan van de vereniging.

Inge

Ik ben Inge Bisseling, 23 jaar en ik woon in Eindhoven. Na een geslaagd bestuursjaar als vice-voorzitter zal ik dit jaar de rol als commissaris externe betrekkingen op me nemen samen met Anne Lemmens. Mocht je meer over me willen weten, schroom dan niet om me aan te spreken in het wild!

Jeroen

Mijn naam is Jeroen Biemans, velen van jullie zullen mijn naam al eens onder een aantal artikelen hebben zien staan. Al enige tijd ben ik de hoofdredacteur van ons ledenblad en dit bestuursjaar zal ik daarnaast de functie vice-voorzitter gaan bekleden. Voor de leden die mij nog niet kennen, ik ben 23 jaar, woon in Eindhoven en ben een derde jaar student fiscaal recht en economie. Net als alle andere bestuursleden houd ook ik van een gezellig drankje. Mijn vrije tijd vul ik met hardlopen en Braziliaanse jiu-jitsu. Mochten jullie meer willen weten, dan staat mijn spreekwoordelijke deur altijd open!

Bestuur 15-16Namens het bestuur 2015/2016,

Van onze hoofdredacteur: