Lasergamen met YF

Vorige maand zijn we met een aantal leden naar de Laser Quest in Eindhoven afgereisd voor een sportief potje lasergamen!

Uiteraard verzamelde een aantal leden zich al in CaféNul40. Na een snelle hap bij een wokrestaurant hebben wij ons naar Laser Quest gesneld. Na het wachten op enkele laatkomers konden wij starten! Let the games begin!

Na drie intensieve rondes was de rivaliteit goed te proeven in de lucht. Zodra iedere ronde eindigde liep iedereen snel naar beneden, zo snel als dat kan na een sportieve ronde lasergamen, om de score te bekijken. Iedere deelnemer wilde namelijk bovenaan de lijst eindigen. Echter wisten maar twee deelnemers een notering op de lijst van hoogste dagscores van alle deelnemers  te realiseren!

Zoals gebruikelijk werd deze activiteit onder het genot van een drankje geëvalueerd. Iedereen bedankt voor de gezelligheid!

12118654_918363578240807_7780423841360557891_n

Door onze hoofdredacteur: