Fagro Consultancy

Fagro groeit, groei jij met ons mee? Momenteel heeft Fagro 240 medewerkers in vaste dienst verspreid over de kantoren in Arnhem, Eindhoven & Maastricht. Om deze groei verder te realiseren zijn we op zoek naar jonge, enthousiaste financials die van aanpakken houden.

Fagro

Fagro is een interim adviesorganisatie op het gebied van Finance & Control. Fagro doet erg veel aan persoonlijke en professionele ontwikkeling. Dit vinden we erg belangrijk.  We zijn een zeer dynamische club, we houden op z’n tijd van een feestje en vieren graag de successen met elkaar. Regelmatig worden allerlei activiteiten (sport en spel) georganiseerd. Als ook borrels, etentjes, uitjes en overnachtingen. Kortom veel gezelligheid dus! De sfeer is hartelijk, onze cultuur is erg open en de organisatie is plat. Onze club mensen is een mooie afspiegeling van onze maatschappij; van jong tot oud en multicultureel. De kernwaarden van Fagro zijn niet voor niets Lef, Sympathiek en Koploper.

Finance professional

Als finance professional kom je in vaste dienst bij Fagro. Je gaat aan de slag met uitdagende opdrachten en projecten op het gebied van finance & control. Wij stemmen de opdrachten met je af zodat ze bij je passen én met jouw ambitie meegroeien. Met jouw kennis help jij organisaties bij het verbeteren en het in control krijgen van de financiële processen. Hierbij doe je waardevolle ervaring op bij veelal gerenommeerde organisaties in uiteenlopende branches.

Fagro Academy

Naast de waardevolle ervaring die je opdoet in de praktijk maak je gebruik van de opleidingen en trainingen van de Fagro Academy. Dit unieke driejarige programma is ervoor om jou als finance & control professional een optimale groei door te laten maken. Niet alleen op het gebied van vakkennis, ook persoonlijke competenties krijgen veel aandacht. Dit betekent dat je naast werkervaring bij mooie bedrijven ook een zeer sterke persoonlijke groei doormaakt. Hiermee verstevig jij jouw basis als finance & control professional, voor nu en in de toekomst!

Mogelijkheden

Fagro biedt verschillende mogelijkheden aan voor zowel studenten als starters. Dit kan een stage, bijbaan of je eerste baan zijn. Kijk op onze website voor de verschillende mogelijkheden of neem vrijblijvend contact op.

Meer informatie & contact

Wil je een indruk krijgen van wat het werken bij Fagro precies inhoudt? Lees dan meer over werken bij Fagro of bekijk wat collega’s over Fagro zeggen! Of neem contact op met Bianca Derks, Teamlead Recruitment. Je kunt haar mailen op b.derks@fagro.nl of bellen/whatsappen via 06-425 09 330.

Volg jij ons al?

Lees meer op www.fagro.nl en vindt ons op LinkedIn, Facebook & Instagram:

Dit bericht is geplaatst in . Bookmark de link .